Κυριακή 19 Απριλίου 2009

Εχω ιδρωσει..τα χερια μου τρεμουν..
Ευτυχως που ο ηλιος εχει πεσει..και τα τρομαγμενα ματια μου δεν φαινονται..
Την χρειαζομαι για να ζησω. Δεν υπαρχει ζωη χωρις αυτη!
Μα δεν βρισκεται ευκολα. Ποιος μπορει να μου την προσφερει χωρις ανταλλαγμα? Σιγουρα οχι εφημερα αισθηματα. Ισα-ισα που αν μιλησεις για αυτην,σε καποιον που δεν σε ξερει καλα ισως αυτος τρομαξει και φυγει μακρια..
Ομως την εχω αναγκη,στα αληθεια.Μονο οταν την αποκτησω θα μπορω να τραγουδω χαρουμενη,να ονειρευομαι και να ξεχνω τα οποια προβληματα και τις οποιες εννοιες.
Αλλα.. δεν μπορω να καταλαβω..αραγε αυτη..για την ευτυχια λεω..οταν την βρω θα μπορεσω να την μοιραστω με καποιον? Υπαρχει αναγκη να μοιραστω την ευτυχια με αλλους.Θα ηταν ομορφο αλλωστε, να μεταδιδουμε στους αλλους το υπερτατο συναισθημα αγγαλιασης. Αλλα..ω..ελα τωρα αυτα ειναι με τα ματια μιας 16χρονης. Και τι ξερει μια 16χρονη απ'τη ζωη την ιδια?Το πολυ-πολυ να'ρθει καποιος τωρα να και να μου πει μια 16χρονη μονο μολοτωφ ξερει να πεταει. Οχι,οχι ειστε αδικοι μα τω Θεω.Ακομα παιδια ειστε,οχι ακομη ενηλικοι,με λιγες σταλες ελαχιστες ισως αθωοτητας.
Και ολοι εχουμε ενα στοχο.Την ευτυχια. Αραγε τι μορφη εχει? Να'ναι γυναικα και να'χει πανω της κατι απο μουσικη του Χατζηδακι?Ή μηπως λιονταρι με κατι υπεροχα αγριο πανω της?
Στα χρηματα δεν βρισκεται.Αναμεσα στα χρηματα,μονο ματαιοδοξια θα βρεις και ανασφαλεια.Ισως στην αγαπη.Αλλα σαμπως και η αγαπη δεν σε πονα και σε πληγωνει?Δεν σε τυραννα με τον δικο της τροπο? Αλλα να..απο οσα εχω αποκομισει και απο οσα εχω ακουσει λιγα κρατησα καλα και ποτε δεν τα ξεχνω. Η ευτυχια βρισκεται μου ειπανε στις στιγμες και στις πραξεις οχι στα χρονια. Και ακομη ακουσα πως η ευτυχια ειναι αξιοπρεπεια,αυτοσεβασμος,δυναμη.Μα οχι εξουσια,προσεχε μην μπερδευτεις.
Για να βρω την ευτυχια λοιπον,καποτε,αργα ή γρηγορα να νιωθω αγαπη,φιλια,τρυφεραδα και πονοψυχια θα ειναι καλο. Αλλωστε το ταξιδι μετραει περισσοτερο,οχι τοσο ο προορισμος.Αν στο ταξιδι φανω καλη,ισως ανταμειφθω. Και οχι απ'τον Θεο.Μα απ'τον εαυτο μου τον ιδιο.
Αυτα ειχα να πω και αποψε.
Ποιος ξερει τι οφελος ειχα παλι..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου