Σάββατο 2 Μαΐου 2009

Μαης.
Ο μηνας της ανθισης,της ζωης,ισως και της ευτυχιας.
Αυτο τον μηνα,για τον Μαη μας λεω ολοι εχουμε δικαιωμα να ονειρευομαστε λιγο περισσοτερο,να αγαπαμε λιγο δυνατοτερα.Μας επιτρεπεται,ισως να επιβαλλεται.
Αχ,Θεε μου ας ειχα λιγη περισσοτερη ξεγνοιασια. Δεν προσευχομαι συχνα,αλλα ειπαμε..την ανοιξη ολα επιτρεπονται. Ποσο θα ηθελα,να ειμαι περισσοτερο κοριτσακι παρα γυναικα..
Γυναικα..που ερωτευεται,που αγωνια,που φοβαται. Γιατι να μην ειμαι κοριτσοπουλο,τωρα που μου εμαθαν να εκτιμω την ζωη τα βιβλια μου και τα ποιηματα?
Αν και δεν ειμαι ουτε γυναικα,ακριβως. Ισορροπω αναμεσα σε ενηλικιωση και παιδικοτητα.
Για αλλους ειμαι ωριμη,αλλοι με λενε ανωριμη. Ο καθενας παντα,κατι θα εχει να πει,κατι θα πιστευει και εγω εξ αιτιας του δεν θα μπορω να ζω αυτο που θελω,το ονειρο μου.Και τα χρονια περνουνε,οι εποχες φευγουν.Οι μαηδες περνουν και φευγουν,τα λουλουδια ανθιζουν και μαραινονται.Ειναι καιρος πια,ειναι ωρα να αρχισω να διαγραφω ενα-ενα τα απωθημενα μου.Ηρθε καιρος να αλλαξουν τα πραγματα.Κουραστηκα να περιμενω την Αναγεννηση.
Οριστε,κυριοι.Ναι ναι,σε εσας που βιαστηκατε να με κρινετε μιλαω.Οριστε. Ειμαι εδω,μπροστα σας. Ρομαντικη λογω ανοιξης,συναισθηματικη λογω ηλικιας,αδυναμη λογω απειριας.Με ενα χτυπημα σας,εγω θα σπασω,θα διαλυθω.Και τοτε δεν θα με βοηθησουν τα ονειρα,τα λουλουδια,τα αρωματα.
Και εσυ,ο προσγειωμενος,ο λογικος θα με ρωτησεις ΓΙΑΤΙ,γιατι κανω ονειρα.
Υπαρχει αραγε η απαντηση που θα σε κανει να καταλαβεις,τα οσα εχω στην καρδια?
Κρατα μια συμβουλη.Ειμαι 16,πολυ αυθορμητη για αυτο πολλες φορες εχω δικιο. Κοιτα τον ουρανο.Να τον κοιτας συχνα.Εκει κρυβονται ολα.Αληθειες,ομορφια,γαληνη,αγαπη,ζωη,ονειρα.Ολα εκει βρισκονται.Εκει πανω.
Το βρισκεις πολυ ρομαντικο? Ναι? Συγνωμη,σε βρισκω πολυ πεζο.
Αν δεν εχεις ονειρα,συγνωμη σε λυπαμαι.
Γιατι τα ονειρα δεν ειναι θεμα ηλικιας.Ειναι θεμα ψυχης.
Καλο μηνα,ευχηθηκα?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου